KLANTENSERVICE


BESTELLING

Nadat je je gewenste artikelen hebt gevonden, hoef je slechts vijf stappen te nemen:

1. Winkelwagen

Selecteer (indien van toepassing) de juiste maat voor je artikelen en gebruik de knop “TOEVOEGEN AAN WINKELWAGEN”.

Controleer je winkelwagen door op het winkelwagen-pictogram bovenaan de pagina te klikken. Je kunt artikelen uit je winkelwagentje verwijderen of de hoeveelheid wijzigen.

Als alles in orde is, klik dan op ”VEILIG AFREKENEN” om door te gaan met je bestelling.

2. Persoonlijke gegevens en BINNENSLPR-account

Voer je persoonlijke gegevens en adres in. Als je een BINNENSLPR-account hebt log dan gewoon in en alles zal al zijn ingevuld met je gegevens. Als je nog geen BINNENSLPR-account hebt, kun je er een aanmaken of afrekenen als gast. 

3. Bezorging

Voer de gegevens van het bezorgadres in. Het bezorgadres kan afwijken van je huisadres.

4. Controleren 

Dit is de laatste stap voordat je je bestelling afrondt. Controleer de bestelgegevens en klik op Doorgaan als alles er goed uitziet.

5. Betaling
Je kunt op dit moment alleen nog betalen met iDEAL . Nadat je betaling is verwerkt, ontvang je een bevestigingse-mail met je besteloverzicht. Je ontvangt een nieuwe e-mail zodra de bestelling uit ons magazijn is verzonden.

BEZORGING

BINNENSLPR kiest verschillende verzendmethodes om uw bestelling op de beste en snelste manier op de juiste bestemming te krijgen. Echter is BINNENSLPR een parttime onderneming waardoor leveringstijden kunnen variëren i.v.m. oefeningen en onregelmatige werktijden. Hierdoor kunnen wij geen vaste leveringstijd garanderen. Wij streven ernaar om uw product een dag na bestelling bij een van de pakketdiensten te leveren.

CONTACT

Contact is mogelijk via deze link. Wij streven er naar om u binnen 24 uur van een reactie te hebben voorzien. Voor opmerkingen, vragen of klachten kunt u terecht bij bovenstaande link of via het kopje contact onderaan de website. Kunt u niet vinden wat u zoek? neem dan contact met ons op.